středa 5. září 2012

11. a 12. Open

 Veselí nad Lužnicí
Tenisový kemp 18. -25. 2012


Již třetím rokem probíhají v rámci sportovního tenisového kempu v jihočeském Veselí nad Lužnicí turnaje v xgolfu. Jako každý rok vedro jak pes. A tak po odpoledním koupání v jezu řeky Nežárky, odehrály děti na etapy dva turnaje kat. C - Openy.

První, 11. EG Open, byl pořádán spíše pro menší účastníky kempu. 14 dětí hrálo na jednu jamku. Těm co měly osmičky se pak doměřovala vzdálenost k jamce. Ke hře byly použity odlehčené míčky.

Druhý Open byl složený již z převážně zkušených xgolfistů. Proto jsem nemohl odmítnout nabušený řeči některých kluků, s kterými jsem již párkrát hrál (a byl i jednou omylem poražen) a dal si to s nimi. Skóre v CŽ už mi to nemohlo ovlivnit tak proč ne. Hoši se snažili a do půlky se mě i tradiční rival Tonda Böhm zuby nehty držel. Ale neudžel. Tonda nakonec udržel jen druhý flek nad svým lehce výbušným bratrem Honzou. Můj přemožitel ze zimního openu v Krkonoších, Arian Majid, skončil tentokrát až pátý.

Pořadatelé:
Filip Šrámek - EGC WC Litvínov
Katka Vlčková - Lánská obora Club